Společnost Vodafone se reportingu udržitelnosti a odpovědnosti věnuje od roku 2006, kdy vstoupila na český trh. Tým Corporate Communications and Sustainable Business, který Sustainable Business Report 2017-2018 připravuje, získává data od externích a interních stakeholderů tak, aby představil firmu od technologií a inovací přes firemní a zákaznický segment optikou byznysových oddělení, až po HR nebo regulace a právní záležitosti.
„Náš reporting je díky dlouhodobé strategii strukturovanější. Ačkoli cílí až do roku 2025, na strategii se mi líbí, že je organická. Dokazuje to i její doplnění o téma digitalizace, které je pro Vodafone podstatné,“ říká Adriana Dergam a doplňuje: „Inspirujeme se u kolegů ve skupině. Výborní jsou Španělé, kteří zprávy podle GRI vytvářejí už deset let. Je to i tím, že jejich podnikatelské prostředí mnohem víc tlačí podniky, nejen ty velké, k transparentnosti.“
Co a kdo vás čeká?
- reporting a jeho přínosy pro všechny ve firmě – Adriana Dergam, Head of Corporate Communications and Sustainable Business
- trendy a výzvy v reportingu z pohledu zkušených autorů zpráv a kdo je jejich čtenářem? – Tom Salisbury, Senior Sustainable Business Manager, Transparency & Engagement, Vodafone Group
- novinky z aliance BpS – Pavlína Kalousová, předsedkyně BpS
- návštěva technologického OneNet Centra
- diskuse a networking
Svá místa si rezervujte emailem Aleně Líškay Králíkové: kralikova@byznysprospolecnost.cz do 22. října 2018.