Kolik podob má firemní filantropie?
Filantropie a témata, kterým se firmy prostřednictvím svých nadací nebo jiným způsobem věnují, se vyvíjejí zároveň s potřebami jednotlivců, odrážejí očekávání společnosti a zohledňují trendy ve světě.
Jaké místo má dárcovství ve strategiích firem působících v České republice? Odpovědi nabídnou Marie Mališková z O2 Czech Republic, Anna Kačabová z Nadace O2, Jitka Švejcarová z ČSOB a zástupce/-kyně Linky bezpečí.
Budoucí podoba CSR v Evropě i České republice
Principy udržitelnosti vycházejí z konceptu společenské odpovědnosti a jsou dnes již nezbytnou součástí byznysových cílů a dlouhodobé strategie společnosti. Přístup k udržitelnému podnikání se tak stává podmínkou spolupráce a měřítkem pro definici dodavatelsko-odběratelských vztahů a svou roli sehrává i v uvažování jednotlivců o tom, pro jakého zaměstnavatele se rozhodnout. Setkáte se s europoslankyní Martinou Dlabajovou a zástupci a zástupkyněmi firem různých velikostí.
Registrujte se prosím včas, nejpozději však do 20. května 2018, nakralikova@byznysprospolecnost.